نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل

- این کرم خرید شارژ مستقیم ایرانسل از ضعف در سیستم عامل نیز سود برد. چرا که فقط با باز کردن پیوست، کرم می توانست به فایل های سیستمی و رجیستری ویندوز دسترسی داشته باشد.
- محدودیت در توانایی شرکت برای دستکاری خرید شارژ مستقیم ایرانسل درآمد خالص شرکت به منظور تحصیل منافع و تلف نمودن دارایی‌ها و بدهی‌ها قبل از دوره‌ای که فروش یا رخداد معاملات واقعی صورت پذیرد نه زمانی که رویداد معاملاتی صورت پذیرد.
اگر صرفاً براي شرکت خود نرم افزار مي نويسيد مي توانيد از گواهينامه آن خرید شارژ مستقیم ایرانسل استفاده کنيد. اما توصيه مي شود خودتان هم اين گواهينامه را بگيريد.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
ساختار فایل خرید شارژ مستقیم ایرانسل

3-فایل‌های خرید شارژ مستقیم ایرانسل ضمیمه ایمیل (Email attachments ممکن است همراه یک ایمیل فایلی باشد که اگر آن را باز کنید، تروجان منتقل شود.)
6- دوباره خرید شارژ مستقیم ایرانسل دکمه مربع # را فشار دهید.

فضای سایبر تهدید جدی امنیت ملی حاکمیت‌هاز ظهور کلمه فضای سایبری نزدیک خرید شارژ مستقیم ایرانسل به چهل سال می‌گذرد و در طول این مدت، دانشگاهیان، نظریه‌پردازان و استراتژیست‌ها بر چگونگی بروز درگیری در این حوزه جدید متمرکز بوده‌اند. با این حال هنوز هم در مورد ویژگی‌های متفاوت آن، که در آینده باید انتظار آنها را داشته باشیم.در این نوشتار به دنبال تبیین فضای سایبر و ویژگی‌های آن، ارتباط میان فضای سایبر، جنگ سایبری و تهدید امنیت ملی کشورها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بدین منظور کافیست، با مراجعه به نشانی اینترنتی و دارا بودن کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز خرید شارژ مستقیم ایرانسل دوم اینترنتی، از سرویس‌های شارژ مستقیم سیم‌کارت اعتباری (عادی و شگفت انگیز)، پرداخت مستقیم صورت‌حساب سیم‌کارت دائمی، شارژ مستقیم وایمکس و پرداخت صورت‌حساب وایمکس دائمی برخوردار شوید.با استفاده از این سرویس شما مشترکین ایرانسل می‌توانید با وارد کردن شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب، رمز دوم اینترنتی و شماره ۳ یا ۴ رقمی مندرج در پشت کارت شتاب یا متن آن، به هر میزان که نیاز دارید پرداخت خود را انجام دهید.
وظایف اعضاء خرید شارژ مستقیم ایرانسل :

baw bekhoda ma badbakhtim,RIDAM TO SAR DARE IRANCELL,RIDAMA,PINGAM ROIE 450 MS HAST,MIDONIN IANI CHI?IANI INKE BERIM DAREMONO BEMALIM,IANI CHI AKHE,DAIOSA KHOB POL MIGIRIN ENQAD DOZD NABASHIN HAROM ZADE HA,BEBINID KE CHEQAD IN IRANCELE KOSKESH RIDE TO ASABAM,GHODRATESIGNALAMAM ROIE 70 HASTA VALI PINGAM ROIE 450M HAST,VALI MOBIN NET ROIE 90 HAST,INA KHEILI HAROM KHORAN,MAMLEKAT DGE BA SARE MARDOM KOLA GOZASHTAN POL DAR MIARE ,,ESME IN KARESHONAM ZERANGI MIZARAN,HAMIN ALAN MIKHAN IE خرید شارژ مستقیم ایرانسل ZERANGI VASASHON KON,BERAM BANKE MARKAZI ONJARO KHALI KONAMO BEZANAM BIRON,KHOB POLICE HAM NABAS KARI BE KARAM DASHTE BASHE DGE CHON ESME IN KAR zerangie TO MAMLEKATE MA,DASTE ON KASI KE 3000 MILIARD PICHONDO RAFT DARD NAKONE,on dge che zerangie,kholase FUCK U MOTHER FUCKIN' BITCH IRANCELL,AMATO GAIDAM
خرید شارژ مستقیم ایرانسل محصولات شنیداری نیز از طریق این سرویس در دسترس مشترکین قرار خواهد گرفت.
تروجان برای انجام اهداف خود نیاز به ارتباط با هکر سازنده اش دارد. البته این گونه نیست که هکر خرید شارژ مستقیم ایرانسل برای هر کدام از تروجان های خود دستور خاصی بدهد، بلکه می‌تواند در اینترنت جستجو کرده و کامپیوترهای آلوده را پیدا کند. سپس کنترل هر کدام را که بخواهد به دست می گیرد.
امضاي ديجيتال و امنيت ديجيتالي خرید شارژ مستقیم ایرانسل چيست ؟
در حالیکه عده‌ای بر این مدل انتقاد می‌کردند و مشکلات آن را بصورت اغراق‌آمیز اعلام می‌نمودند سؤال مهم این است که آیا مدل حسابداری ارزش منصفانه اطلاعات مفیدتری را در مقایسه با مدل بهاء تمام شده تاریخی برای استفاده‌کننده مهیا می‌کند؟ خرید شارژ مستقیم ایرانسل جواب این پرسش بله است که از جمله عوامل مهم در این ارتباط:
فرمالیته که نیست ، ولی یک کارت دانشجویی اینترنت 512+ رو براتون ممکن می کنه(خودم کردم این خرید شارژ مستقیم ایرانسل کار رو)
زض سيستن تسياضي اظ كاض اّ ها سًٌ توسيس خرید شارژ مستقیم ایرانسل ثثت اًم ه لْت كتاب زيسى كتات اْيي ك اك ىٌَ
آهنگ پیشواز خود را چگونه فعال کنیم؟ خرید شارژ مستقیم ایرانسل
ردگیری آدرس email خرید شارژ مستقیم ایرانسل

نکته : بدليل اينکه در حال حاضر DNS ھم روي ھمين ماشين Local نصب شده است پس DNS IP ھم برابر خرید شارژ مستقیم ایرانسل با ھمان IP ماشين خواھد بود.
-معني و مفهوم کليد عمومي و خصوصي در امضاي خرید شارژ مستقیم ایرانسل الکترونيکي چيست؟
امضاي ديجتالي زيربناي امنيت تبادلات الکترونيکي خرید شارژ مستقیم ایرانسل

۱۰ حذف تمامی خدمات خرید شارژ مستقیم ایرانسل پیامگیر ۷۰۰-۳-۱-۴ *۱۴۰*۳*۱*۴#
نصبCertificate خرید شارژ مستقیم ایرانسل Serviceوايجاد يکCA

امضاي [[ديجيتال]] براي فايل هاي اطلاعاتي همان كار را انجام مي خرید شارژ مستقیم ایرانسل دهد كه امضاي شما بر روي سند كاغذي انجام مي دهد.امضاي ديجيتال و امضاي دست‎نويس هر دو متكي بر اين واقعيت هستند كه پيداكردن دو نفر با يك امضا تقريباً غيرممكن است. باامضاي ديجيتال اصل بودن و صداقت يك پيغام يا سند و يا فايل اطلاعاتي تضمين ميشود. به منظور ايجاد امضاي ديجيتال از يک [[الگوريتم رياضي]] به منظور ترکيب اطلاعات در يک کليد با [[اطلاعات]] پيام ، استفاده مي شود . ماحصل عمليات ، توليد رشته اي مشتمل بر مجموعه اي از حروف و اعداد است .يک امضاي ديجيتال صرفا" به شما نخواهد گفت که " اين شخص يک پيام را نوشته است " بلکه در بردارنده اين مفهوم مهم است که : "اين شخص اين پيام را نوشته است " .

• ایرانسل در زمره برگزخرید شارژ یدگان و جهادگران نمونه اقتصادی کشور قرار گرفت (مهر ۹۰) در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایرانسل تقدیر شد (اردیبهشت ۹۰)• ایرانسل برای سومین سال متوالی بخرید شارژ رترین سرویس دهنده مخابراتی کشور اعلام شد (اسفند ۸۹) • ایرانسل، کارخرید شارژ آفرین برتر همایش ملی بزرگان کارآفرین کشور شد (دی ۸۹)• لوح تقدیر و تندیس سومین همایخرید شارژ بین المللی نوآوری و عدالت اقتصادی به ایرانسل اهدا شد (آذر ۸۹) • جایزه ملی بهره وری ۱۴۰۴ به ایرانسل اعطا شد (مهر ۸۹ )• لوح افتخار چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا دیجیتالخرید شارژ به ایرانسل اهدا شد (مهر ۸۹) • ایرانسل واحد نمونه خصوصخرید شارژ ی پنجمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی شد (مرداد ۸۹) • ایرانسل در صدر برترین های انفورماتیخرید شارژ خرید شارژ مستقیم ایرانسل ک کشور قرار گرفت (مرداد ۸۹)• ایرانسل کارآفرین برترخرید شارژ استان تهران شد (دی ۸۹)
1- نکسوس 4 گوگل و ال جی نکسوس 4 جدیدترین تلفن هوشمند گوگل است که با همکاری ال جی ساخته شده است. این تلفن به لطف سخت افزار کارآمد و قیمت بسیار مناسبش به یکی از بهترین گزینه های اندرویدی بدل شده است. نکسوس 4 طراحی و شکل و شمایل زیبایی دارد خرید شارژ مستقیم ایرانسل و جنس بدنه آن نیز بادوام و باکیفیت است. با نکسوس 4 میتوان لذت استفاده از اندروید خام گوگلی را نیز تجربه کرد. برای مشاهده جزئیات کامل در [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.]مراجعه کنید. نکسوس 4 از بین 10 کاندید زومیت بیشترین امتیاز را بدست آورد و به عنوان بهترین تلفن سال 2012 از نگاه زومیت انتخاب شد.
شرکت ایرانسل از فروردین ۸۶ اقدام به ارائه سرویس اینترنت خود برای تمام مشترکین خط ایرانسل نموده است. نرخ در نظر گرفته شده از سوی ایرانسل، جدیداً به ازای هر کیلوبایتی ۵ ریال می باشد. البته در روزهای پنجشنبه و جمعه و ساعات ۱۲ تا ۶ هر شب به ازای هر کیلوبایت تنها یک ریال محاسبه می کند. با این حساب اگر صفحه گوگل را باز کنید و خرید شارژ مستقیم ایرانسل سپس از طریق آن به یک سایت معمولی منتقل شوید هزینه بسیار اندکی (بین ۵ تا ۱۰ تومان یعنی کمتر از یک اس ام اس) برایتان محاسبه می گردد. در اینجا قصد داریم طریقه تنظیم گوشی برای استفاده از اینترنت را توضیح دهیم. پس با ما همراه باشید:به طور کلی دو روش برای آماده کردن گوشیتان جهت استفاده از اینترنت ایرانسل وجود دارد:روش ۱ ـ وارد کردن کد روبرو:

خرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیاجهت دریافت سیم کارت هدیه، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست و این سیم‌کارت به صورت رایگان همراه با سکارت اصلی خریداری شده توسط فروشنده به شما خرید شارژ تحویل می‌گردد. شایان ذکر است، تغییر در طرح ارائه سیم‌کارت هدیه، تغییری در قیمت سیم کارت‌های ایرانسل ایجاد ننموده است. خرید شارژدر زمان خرید، هر دو سیم کارت اصلی و هدیه در یک بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.سیم کارت هدیه دارای تاریخ انقضا بوده و مشترک می‌تواند در هر زمان با شماره‌گیری کد دستوری از سیم کارت اصلی، از خرید شارژ این تاریخ مطلع شود. سیم کارت هدیه در خرید شارژ مستقیم ایرانسل ابتدا فعال نمی‌باشد. بنابراین لازم است پ خرید شارژس از فعال کردن سیم کارت اصلی ابتدا یک پیامک بدون متن به ۲۱۱۲ و سپس به ۲۱۱۵ ارسال گردد تا شماره سیم کارت هدیه از طریق پیامک برای مشترک فرستاده شودخرید شارژآن دسته از مشترکینی که پیش از اجرای این طردر را خرید شارژستای اجرای برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت های خارجی، وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپایی مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه نمود.
نحوه ايجاد و استفاده خرید شارژ مستقیم ایرانسل از کليد ها..................................................................12
and.doxdesk يك سايت اينترنتي مي باشد كه به صورت online كامپيوتر شما خرید شارژ مستقیم ایرانسل را كاوش مي كند.

خرید شارژ مستقیم ایرانسل
امضاء، متن اصلي را با استفاده از خرید شارژ مستقیم ایرانسل کليد اختصاصي رمز مي‌کند؛
كوكي خرید شارژ مستقیم ایرانسل ها
کرم های کامپیوتری (Computer Worms) گروهی از بدافزارها هستند که از شبکه های کامپیوتری برای فرستادن کپی هایی از خودشان برای دیگران (کامپیوترها یا شبکه های دیگر) استفاده می کنند. آنها از نقص های سیستم عامل و نرم افزارهای موجود بر روی کامپیوتر برای نفوذ به آن استفاده خرید شارژ مستقیم ایرانسل می کنند.
• اگر chat مي كنيد يا با شخصي بوسيله e-mail ارتباط داريد و به او اطمينان كامل خرید شارژ مستقیم ایرانسل ندارديد منطقه مورد سكونت خود را به او اطلاع ندهيد.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
Menu > WebAccess >Web Sessions > *----* >New خرید شارژ مستقیم ایرانسل


خرید شارژ مستقیم ایرانسل
DFD 0 :__ خرید شارژ مستقیم ایرانسل
• فيلترکردن محتواي از نوع MIME : الگوهاي MIME به مرورگر وب کمک مي کنند تا بداند چگونه محتوا خرید شارژ مستقیم ایرانسل را تفسير کند تا با يک تصويرگرافيکي بصورت يک گرافيک رفتار شود، يا .wav فايل بعنوان صوت پخش شود، متن نمايش داده شود و غيره. بسياري حمله هاي وب بسته هايي هستند که در مورد الگوي MIME خود دروغ مي گويند يا الگوي آن را مشخص نمي کنند. پراکسي HTTP اين فعاليت مشکوک را تشخيص مي دهد و چنين ترافيک ديتايي را متوقف مي کند.
البته در عمل بهتر است از توابع Hash استفاده مي شود. چراکه در حالت خرید شارژ مستقیم ایرانسل فوق ، اولا نام کاربر را بايد فقط کاربر و سرور بدانند و ديگر آنکه از کجا معلوم که داده ارسالي هماني است که امضاي ديجيتالي کاربر با آن بوده است ) به عبارت ديگر شايد در ميان راه متن اطلاعات تغيير کرد (
زمانی با بیان این‌که در شش سال گذشته ۸ هزار و ۶۵۰ پروژه مخابراتی با اعتبار ۴۳۹ میلیارد تومان در استان اجرا شده است، خاطر نشان کرد: طرح خودگردانی دفاتر ICT روستایی، دسترسی آسان به اینترنت دایل آپ و خرید شارژ مستقیم ایرانسل حذف کد بین شهری در شهرستان‌های خمینی‌شهر و فلاورجان از جمله پروژه‌های مهمی در این مدت است.

سرويس‌هاي امنيتي 802.11b – Privacy و خرید شارژ مستقیم ایرانسل Integrity
مقدماتی خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
11 خرید شارژ مستقیم ایرانسل
اينكه تماس از طريق كدام اپراتور خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارزان‌تر است يا كدام اپراتور بيشترين تخفيف را براي مشتركين خود در نظر مي‌گيرد، ممكن است سوالاتي باشند كه مشتركان سه اپراتور تلفن همراه از ارائه‌كنندگان سرويس‌ها داشته و انتظار دارند به ازاي پرداخت هزينه‌، سرويس‌هاي مناسبي هم تحويل بگيرند.به گزارش ايسنا، طبق اعلام، تعرفه سيم‌كارت دائمي همراه اول در ساعت غير اوج مصرف 358 ريال در هر دقيقه و در ساعات اوج مصرف 447 ريال در دقيقه در محدوده تماس شهري در نظر گرفته شده است.


بمنظور ارسال و دريافت اطلاعات بر روي اينترنت و ساير شبکه هاي اختصاصي ، از روش هاي متعدد ايمني استفاده مي گردد. ارسال اطلاعات از طريق شبکه نسبت به ساير امکانات موجود نظير : تلفن ، پست ايمن تر مي باشد . براي تحقق امرفوق مي بايست خرید شارژ مستقیم ایرانسل از روش هاي متعدد رمزنگاري و پروتکل هاي ايمني بمنظور ارسال و دريافت اطلاعات در شبکه هاي کامپيوتري خصوصا" اينترنت استفاده کرد.
آقا محسن عزیز از من به خرید شارژ مستقیم ایرانسل شما نصیحت برو یرانسل بگیر خیلی خوب شده عالیه مشاهده تعرفه خدمات WiMAX
• اگر كوكي ها پاك شوند. اگر شما با مرورگر خود ( مانند اينترنت اكسپلورر ) مشكل داريد. و از شركت پشتيباني كنندة اين مرورگر كمك بخواهيد ممكن است اولين چيزي كه به شما بگويند تا انجام دهيد پاك كردن temporary Internet files يا همان فايلهاي موقت اينترنتي در شاخه ويندوز باشد. زمانيكه اين كار را مي كنيد تمام كوكي ها را از دست مي دهيد و اگر سايتي را كه قبلاً بازديد كرده ايد بعد از اين عمل دوباره بازديد كنيد آن سايت شما را به عنوان يك كاربر جديد فرض خواهد كرد و براي شما يك كوكي جديد مي فرستد. و به همين علت است كه بعضي از سايتها از شما مي خواهند كه در آنها ثبت نام كنيد ( يا اصطلاحاً رجيستر شويد. ) جون اگر با يك كلمه كاربري ( User Name خرید شارژ مستقیم ایرانسل ) و يك كلمه عبور ( Password ) شما مي توانيد وارد حوزه شخصي خود در آن سايت شويد حتي اگر فايل كوكي را از دست داده باشيد.
در اين دسته از خدمات، انواع محتواي متني و چند رسانه‌اي مورد نياز با كمك بستر شبكه نسل سوم و با همكاري مجموعه‌هاي توليدكننده آن محتوا، در اختيار مشتركين قرار خواهد گرفت خرید شارژ مستقیم ایرانسل كه در ادامه برخي از آنها معرفي شده‌اند:
زومیت همواره تلاش داشته است با بهرهگیری از نویسندگان با سلایق و دیدگاههای متفاوت و معتدل، به نیازهای مختلف خوانندگان خود جوابی درخور و شایسته بدهد. در همین راستا تصمیم گرفتیم 10 گوشی هوشمند سال 2012 را از نقطه نظر نویسندگان زومیت و بر اساس ویژگیهایی نظیر: طراحی، کیفیت ساخت، سختافزار، نرمافزار و ارزش در برابر قیمت، انتخاب کنیم. بیشک انتخاب زومیت بر اساس خرید شارژ مستقیم ایرانسل سلایق نویسندگان این سایت انجام گرفته و ممکن است با دیدگاه شما خواننده گرامی متفاوت باشد، چرا که نیازهای مشتری نقشی تعیین کننده در انتخاب بهترین محصول برای او خواهد داشت.
ایرانسل: ‌به نظر می‌رسد ایرانسل با پوشش شهرهای کمتر، کار سبک تری را در پیش دارد و در مرحله به مرحله به قدرت امواج شهرهای تحت پوشش خود اضافه می‌کند. ایرانسل نیز مانند مبین‌نت مرکز شهر‌ها را تحت پوشش خود قرار داده است و کمی آن‌طرف‌تر از مرکز شهر را در حد سیگنال‌دهی متوسط نگاه داشته است و کار تقویت آنتن دهی را به فازهای بعدی منتقل کرده است. در سایت ایرانسل پوشش نقاط مختلف به شکل یک تصویر (نقشه) با سه رنگ بندی متمایز شده که جزئیات زیاد در آن مشخص نمی‌باشد و اگر با پشتیبانی تماس بگیرید، اپراتورهای شرکت دسترسی به نقشه جامع را برای خود غیر ممکن اعلام می‌کنند و صرفا شخصی دسترسی به نقشه کامل (همانند گوگل ارثی خرید شارژ مستقیم ایرانسل که مبین‌نت در سایت قرار داده است) دارد که بعد از ثبت نام شما برای کنترل منطقه و تحت پوشش بودن منطقه با شما تماس می‌گیرد و تاییدیه پرداخت را می‌دهد.


براي دريافت راهنماي استفاده از خدمات آهنگ پيشواز ايرانسل و اطلاع از كليه امكانات آن در حالت هاي تك آهنگي و چند آهنگي به شكل خرید شارژ مستقیم ایرانسل PDF
نصب مودم رو من خودم انجام دادم ، البته با هماهنگی با شرکت ، کار سختی نیست.اگه محدوده شما پوشش کم باشه مودم اوت دور می دن بهتون ، آنتن که گفتین نمی دونم منظورتون چیهولی پیشنهاد من به عنوان کسی که 1 سال از مبین نت استفاده کرده اینه که اگه می تونید از شرکت های دیگه خدمات بگیرید ، مبین نت فقط بهتون پشتیبانی افتضاح ، سرعت نه چندان مطلوب و قطعی مکرر رو می ده . خدایا !!!چه روزی ایران میخواد پیشرفت کنه فقط خودت میدونی ..میگن ایران پیشرفت کرده .ما این کار کردیم و اونکار ...بابا هنوز یه اینترنت درست و حسابی با هزینه مناسب به مردم ارائه نمیده ه ه..تو کشور های دیگه با هزینه بسیار پایین اینترنتی با سرعت فو ق العاده عالی



:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

بانک ملت بانک ملت بانک ملت بانک ملت خرید شارژ رایتل

ایرانسل: در اپراتور ایرانسل کلمه‌ای به نام «نامحدود» وجود دارد ولی این نامحدودیت به شکلی محدود شده است و این بدین معنی است که شما نمی‌توانید بیش از حد از اینترنت استفاده کنید تا حقوق دیگران هم حفظ شود و اگر اینطور شود و در ماه بیش حد (این حد را اپراتور ایرانسل تعیین می‌کند) استفاده کنید وارد لیست سیاه خواهید شد و استفاده شما محدود می‌شود. ‌پس باید حواستان باشد و استفاده بیش از حد نکنید. ایرانسل نیز دارای سرعت‌های مختلف از ۱۲۸ کیلوبیت تا ۲ مگابیت بر ثانیه است و تفاوت عمده آن با مبین‌نت در پهنای‌باند ماهیانه کاربر است. ایرانسل دارای طرح‌های تشویقی متفاوتی است، به طور مثال اگر هزینه ۶ ماه اشتراک (نامحدود) را یکجا پرداخت کنید یک مودم رایگان هدیه می‌گیرید و یا ۳۳% تخفیف در قیمت‌ها برای بانک ملت شما اعمال می‌شود.
ایرانسل: ‌به نظر می‌رسد ایرانسل با پوشش شهرهای کمتر، کار سبک تری را در پیش دارد و در مرحله به مرحله به قدرت امواج شهرهای تحت پوشش خود اضافه می‌کند. ایرانسل نیز مانند مبین‌نت مرکز شهر‌ها را تحت پوشش خود قرار داده است و کمی آن‌طرف‌تر از مرکز شهر را در حد سیگنال‌دهی متوسط نگاه داشته است بانک ملت و کار تقویت آنتن دهی را به فازهای بعدی منتقل کرده است. در سایت ایرانسل پوشش نقاط مختلف به شکل یک تصویر (نقشه) با سه رنگ بندی متمایز شده که جزئیات زیاد در آن مشخص نمی‌باشد و اگر با پشتیبانی تماس بگیرید، اپراتورهای شرکت دسترسی به نقشه جامع را برای خود غیر ممکن اعلام می‌کنند و صرفا شخصی دسترسی به نقشه کامل (همانند گوگل ارثی که مبین‌نت در سایت قرار داده است) دارد که بعد از ثبت نام شما برای کنترل منطقه و تحت پوشش بودن منطقه با شما تماس می‌گیرد و تاییدیه پرداخت را می‌دهد.
چند نکته مهم:• آهنگ پیشواز زنگ گوشی تلفن همراه بانک ملت شما نیست!• آهنگ پیشواز برای شما پخش نخواهد شد، بلکه برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند (از تمامی خطوط) پخش می‌شود. • دقت کنید که آهنگ پیشواز شما در تنظیمات گوشی شما ذخیره نمی شود، بلکه در شبکه تلفن همراه ایرانسل قرار می گیرد. بنابراین مهم نیست که گوشی شما ساخت کدام شرکت است یا مدل و قابلیت‌های آن چیست. شما می توانید با هر نوع گوشی ای از این سرویس استفاده کنید.
۱۴ ثبت شماره در بانک ملت فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴-۱ *۱۴۰*۳*۴*۱#
۱۳ منوی سرویس فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴ *۱۴۰*۳*۴# بانک ملت
4. گلکسی نوت 2 سامسونگ بانک ملت
تغییراتاين تبلت 7 اينچی ضمن پيشرفت‌هایی که نسبت به مدل‌های قبلی به خود ديده‌است، از حيث راحتی و کاربرپسندی، از سنت پيشينيان‌اش تبعيت می‌کند. البته سخت‌افزارهای صوتی پلی‌بوک جديد گویی از اين قاعده مستثنی هستند و تغييری به خود نديده‌اند. اما اين عدم تغيير نه به معنی کيفيت پایین، كه به معنی تکرار آن چيزی است که در مدل پيشين شاهد بوديم. پخش فيلم‌های ويدیویی در پلی‌بوک روان و خوب انجام می‌شود و صدا نيز آن‌قدر واضح است که برای شنيدن ديالوگ‌ها به هدفون نيازی ندارید. از ديگر بهبودهای صورت‌گرفته در تبلت جديد شرکت RIM راحتی کار با بانک ملت آن است. از جمله اين‌که برخلاف گذشته، ديگر لازم نيست تبلت را برای فعال‌سازی و انجام تنظيمات اوليه حتماً به يکی از هندست‌های بلک‌بری متصل کنيد. اين پيشرفت، پلی‌بوک را به يک دستگاه مستقل‌ تبديل کرده‌است
فضای سایبر تهدید جدی امنیت ملی حاکمیت‌هاز ظهور کلمه فضای سایبری نزدیک به چهل سال می‌گذرد و در طول این مدت، دانشگاهیان، نظریه‌پردازان و استراتژیست‌ها بر چگونگی بروز درگیری در این حوزه جدید متمرکز بوده‌اند. با این حال بانک ملت هنوز هم در مورد ویژگی‌های متفاوت آن، که در آینده باید انتظار آنها را داشته باشیم.در این نوشتار به دنبال تبیین فضای سایبر و ویژگی‌های آن، ارتباط میان فضای سایبر، جنگ سایبری و تهدید امنیت ملی کشورها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
salam man ham mobinnet daram ham irnsel vali hichi mesle بانک ملت mobin net nemishe irancel benazare man aslan khob nist
5. در این بخش، فرآیند خرید، درون درگاه الکترونیکی یکی از بانک های طرف قرارداد ما انجام می شود. اطلاعات مورد نیاز شما عبارتند از:شماره ۱۶ رقمی که روی کارت بانکی شما درج شده استکد سه یا چهار رقمی CVV2 که رو یا پشت کارت بانکی شما درج شده است.رمز اینترنتی (رمز بانک ملت دوم). برای دریافت رمز دوم یا رمز اینترنتی، شما باید در دستگاه خودپرداز بانک صادر‌کننده‌ی کارتتان (مثلن اگر ملی کارت دارید، در خودپرداز بانک ملی) به بخش عملیات رمز و سپس دریافت رمز دوم مراجعه کنید. همچنین شما می توانید با مراجعه به شعبه بانک خودتان بخواهید برای خریدهای اینترنتی رمز به شما اختصاص دهند.
WAP 1.0 Proxy : گوشی هایی که از نسخه WAP 1.0 برای ارتباط با اینترنت استفاده کرده و از نسخه WAP 2.0 پشتیبانی نمیکنند.2.0 Proxy : گوشی هایی که از نسخه WAP 2.0 برای ارتباط با اینترنت استفاده کرده و از نسخه WAP 1.0 پشتیبانی نمیکنند.این سرویس برای کلیه مشترکین ایرانسل (اعم از پیش پرداخت یا پرداخت ماهیانه) که گوشی با قابلیت بانک ملت GPRS دارند، موجود می باشد.نحوه دسترسی به اینترنتپس از اینکه از تنظیمات گوشی خود مطمئن شدید و علامت اتصال به شبکه GPRS (یک علامت G یا یک مثلث برعکس در کنار علامت آنتن) بر روی صفحه تلفن همراه شما ظاهر شد، می توانید با انتخاب مرورگر (WAP/ Web browser) در منوی گوشی خود و سپس وارد کردن آدرس اینترنتی (URL) به شبکه جهانی اینترنت دسترسی پیدا کنید.
نحوه ثبت نام:پس از راه اندازی این سرویس، مشترکین ایرانسل می توانند برای ثبت، حذف و یا مشاهده شماره در این فهرست، دستورالعمل های موجود در جدول زیر را از طریق منوی کدهای دستوری (USSD) وارد نموده و دنبال کنند. برای ثبت و یا اضافه نمودن شماره به «فهرست طلایی»، شماره را بانک ملت به صورت "xxxxxxxxx093"وارد کنید.
بانک ملت
۲۰۴۸/۲۵۶ ۳,۸۹۹,۰۰۰ بانک ملت
بچه ها در کل جفتشون سر و ته یکین! فقط.. هر کدوم 2-3 تا مزیت به اون داره که در آخر باز هم هرکی ببیهنه که این مزیت ها بیشتر به کارش بیاد همونو انتخاب میکنه.ایرانسل: 1- پوشش عالی تو بیشتر مناطق تهرون، شهرستانای تحت پوشسارزانتر بودن مودم و تعرفه هاپشتیبانی و نصب عای و سریع ( خیلی مهمه!!! )مبین :سرعت بیشتر تو دانلود به خاطر شیر 4-1 ) بانک ملت تو ایرانسل 8-1 !!!!!! )پوشش توی بیشتر مناطق ایران ( واسه مسافرت )دانلود رایگان نصفه شبا ( که اونم میگن زیاد سرعت نداره و بیشتر با 20-30 دانلود میکنه )اینا تجربه 6-7 ماهه منه برو بچ.. به نظر من و همکارام بیشتر ایرانسل به کار می آد . موفق باشید.باسلام من به تازکی یک دستگاه مبینت خریداری کردهام ولی در محله مامیدان بسیج مسعودیه ما آنتن نمیده ولی ایرانسل که داشتم خوب آنتن میداد بکید چکار کنم
Tools بانک ملت > Setting > Coonections > Access Points > New Access Point
با سلام به تمام دوستان که نظرات خوب خودشون رو به منظور راهنمایی برای بقیه میذارن .عرض میکنم که من ای دی اس ال 128 رو تجربه کردم ووایمکس ایرانسل 128رو هم تجربه. مثل اینکه از امریکا بیای ایران .سرعت دانلود وایمکس ایرانسل 128 نهایتا 16 است که متوسط روی 12 میشه روش حساب کرد .قعطی زیادی داره .در مقایسه با ای دی اس ال سرعت باز کردن صفحاتش کمتره . از همه بدتر تلرانس سرعتشه که هی بالا وپایین میزه و فیکس نیست .اما یه عالمه تیلیغ داره .پشتیبانیش تقریبا هیچ وقت اشغال نیست .وجوری با ادم صحبت میکنن که انگار ادم باورش بانک ملت میشه تو ایران هم برای ادما احترام قائلن .اما اگه بگن تا 24 ساعت دیگه درست میشه تا 72 ساعت باید روش حساب کرد .اون مدتی که قعطی داشتی که داشتی به جهنم میخواستی نداشته باشی .وقتت تلف شد که شد کارت انجام نشد که نشد ایرانسل بیاد هدیه ای بده دلجویی بکنه اینا نیس اما پشت تلفون چاکرمونه.در نهایت وایمکس ایرانسل برای ادمای خوش شانس بدنیست اما برای ادمای بدشانس ...الهی همتون وایمکس به خیر بشید ..ان شا
تاکنون هرکسی که با شماره ایرانسل شما بانک ملت تماس می گرفت، تا قبل از اینکه شما به تماس جواب دهید، صدای «بوق...بوق» معمولی را می شنید. سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، یک سرگرمی و فناوری نوین است که به شما امکان تغییر این صدا را می دهد.از این پس و با استفاده از سرویس آهنگ پیشواز، دیگر مجبور نیستید که تماس گیرندگان تان را با صدای معمولی «بوق...بوق» در انتظار بگذارید. بلکه می توانید این صدا را برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند، مطابق میلتان به یک قطعه موسیقی یا آهنگ خاص تغییر دهید.
توجه:•در صورتی که از قبل آهنگی داشته باشید، خرید آهنگ جدید به معنای پخش بلافاصله آن نیست بلکه بانک ملت آهنگ قبلی تا زمان پایان یافتن دوره اعتبارش برای تماس گیرندگان پخش خواهد شد.•آهنگ‌های پیشواز جدیدی که خریداری می‌کنید، به انتهای آلبوم شما اضافه می‌شوند وتا پایان مدت اعتبار خود در آلبوم باقی می‌مانند. به این ترتیب تمام آهنگ‌های خریداری شده که دوره اعتبار آنها تمام نشده باشد در آلبوم قرار گرفته و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.اعتبار آهنگ اول آلبوم شما مصرف می‌شود.

9- عدم وجود بانک ملت سيگنال مناسب آنتن در آن منطقه. No Network


**در صورت غیر فعالسازی موقت، امکان اعمال تغییرات و بانک ملت تنظیمات ممکن خواهد بود و تنها تغییری که در سیستم ایجاد می‌شود این است که هیچ‌آهنگ پیشوازی برای تماس‌گیرندگان با شما پخش نخواهد شد.
بانک ملت
yegane jan pcm ye model hoghe bazi az tarafe sherkate mokhaberate ke mikhad ba in karesh moshtari بانک ملت ro majbur kone internete mozakhrafe mokhaberato begire be jaye shatel.albate man khabar negaram va ba karte khabar negari pcm khate khuneye mano 2 ruze bardashtan yani umadan kablo avaz kardan.
بهترین گوشیهای هوشمند 2012 به ترتیب مجموع امتیاز بانک ملت
• غیر حضوری :الف- Top Up (شارژ خودكار): از طریق مراجعه به انجام میگردد بدین صورت که مشترک پس از ورود به بخش " ، مبلغ مورد نیاز خود را برای شارژ انتخاب بانک ملت نموده و پس از پرداخت مبلغ شارژ بصورت اینترنتی(باستفاده ازکارت عضوشتاب ) ، سیم کارت اعتباری به صورت مستقیم و بدون نیاز به مشاهده و وارد نمودن رمز شارژ در گوشی ، شارژ خواهد شد.
ساخت اولین گوشی هوشمند دنیا توسط سامسونگ افزایش سرعت چندین برابری سامسونگ برای ساخت اولین گوشی هوشمند دنیاچند ماه پیش مقاله*ای در رابطه با تصمیم سامسونگ مبنی بر ساخت صفحات نمایش قابل انعطاف را خواندید و متوجه شدید که سامسونگ به احتمال زیاد اولین شرکتی خواهد بود که چنین فناوری را به کاربران خود در سراسر دنیا معرفی می*کند. اما آن چنان که از خبرها بر می*آید گویا سامسونگ سرعت ساخت این صفحات نمایش منعطف را چندین برابر کرده است و این افزایش سرعت دلیلی نمی*تواند داشته باشد جز احساس خطر از جانب سایر شرکت*های بزرگ بانک ملت بازار!
دوستان من کرج هستم و512 ایرانسل بانک ملت استفاده میکنم.آنتن دهیش خوبه و قطعی هم میشه گفت اصلا نداره یا ماهی شاید 5 دقیقه داشته باشه.تنها ایرادی که داره سرعت دانلودشه که بین60-64 هست.بخاطر همین میخوام اگه بشه مبین بخرم ولی موندم اینکارو بکنم یا نه.یه سئوالم داشتم اینکه اگه مبین بگیرم میشه مودم ایرانسلمو به مبین تغییر بدم یا نه؟
بانک ملت
۳ - ازطریق شبکه اینترنتشما مشترکین ایرانسل می توانید با مراجعه به سایت vitrin.irancell.ir و پیگیری لینک "آهنگ پیشواز"، آهنگ مورد علاقه خود را از میان صدها آهنگ موجود انتخاب کنید و با پیگیری دستورهای موجود در پورتال آهنگ پیشواز ایرانسل، از آنها استفاده کنید.مزایای ورود به بانک ملت سایت:مشاهده لیست قیمت هر آهنگمشاهده مشخصات تکمیلی هر آهنگ که از طریق پیام کوتاه قابل مشاهده نیست امکان شنیدن آهنگ ها قبل از سفارش و خریدامکان جستجو بر اساس نام و صاحب اثرامکان مشاهده انواع فهرست های رتبه بندی
۵۱۲/۲۵۶ ۱,۱۹۹,۰۰۰ بانک ملت
و بانک ملت سوال آخرم اینکه آیا احتیاجی به نصب آنتن بر بالای ساختمان هست؟
آگاهانه انتخاب کنیدبا یک تلفن‌هوشمند مناسب می‌توانید نامه‌های الکترونیک و قرار ملاقات‌هایتان را مدیریت کنید. مسیریابی، پیگیری کارها، انجام خریدها، به اشتراک‌گذاری اطلاعات‌تان با دوستان، گوش دادن به موسیقی و دیدن بانک ملت فیلم، برخی از قابلیت‌های یک تلفن هوشمند به شمار می‌رود.بسیاری از افراد هنگام انتخاب یک تلفن هوشمند دچار سردرگمی می‌شوند. کدام یک بهتر است، آندروید یا آیفون؟ چگونه می‌توان کمترین هزینه را برای بهترین امکانات داد؟ چگونه می‌توان برای جزئیات و امکاناتی که هرگز از آن استفاده نمی‌کنید، پولی خرج نکنید؟ آیا اصلا شما به یک تلفن هوشمند نیاز دارید یا یک تلفن همراه نیز می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد؟تلفن‌های هوشمند گرچه ارزان نیست، ولی صرف زمان برای انجام یک جستجوی مختصر و انجام آنچه شما واقعا به آن نیاز دارید، انتخاب بیهوده و اشتباهی نخواهد بود.
جمع‌بندیيکی از ويژگی‌های بارز پلی‌بوک، امکان هماهنگی و يکپارچه شدن با اسمارت‌فون‌های بلک‌بری است (متأسفانه در حال حاضر اسمارت‌فون بلک‌بری در اختيارمان نبود تا اين قابليت را آزمايش کنيم.) افزايش استقلال پلی‌بوک از بانک ملت هندست‌های RIM مزيت ديگری است که شرکت در این نسخه لحاظ کرده‌است. قضيه از اين قرار است که پلی‌بوک هم مانند بسياری از تبلت‌های ديگر‌ برای فعال‌کردن بعضی از امکاناتش به يک دستگاه جانبی (مثلاً کامپيوتر يا اسمارت‌فون) نياز دارد. قبلاً برای اين کار حتماً بايد از يک دستگاه بلک‌بری استفاده می‌کرديد اما در نسخه جديد اين محدوديت رفع شده‌است و برای فعال‌سازی تبلت می‌توانيد از دستگاه‌های ديگر نيز استفاده کنيد. از جمله محدوديت‌های بلک‌بری نيز به چند نمونه اشاره کرديم، مضاف بر اين‌که برخی از برنامه‌هایی که در تبلت‌های ديگر رايج هستند (مثل چت اسکايپ يا برنامه‌های پيام‌رسانی فوری) هنوز در پلی‌بوک بومی نشده‌اند. علاوه‌بر اين، هرچند راحت‌تر بود که RIM سرويس ابری Dropbox را در تبلتش بومی کند، هنوز می‌توان سرويس‌هایی مثل Dropbox و Box.net را مستقیماً از طریق وب به‌کار گرفت. در روزهای اول RIM شروع موفقيت‌آميزی داشت
با بهره‌گیری از این سرویس جدید، اگر به هر دلیل از خط ایرانسل خود برای مدتی بانک ملت استفاده نکنید، شماره شما همچنان در مالکیت‌تان باقی می‌ماند.با توجه به اینکه طبق ضوابط شرکت ایرانسل، کلیه سیم کارت های اعتباری که به مدت ۳ ماه متوالی مورد استفاده قرار نگیرند به حال تعلیق دائم درآمده و به مالکیت این شرکت بازگردانده می‌شود (تعلیق مذکور شامل شماره سیم کارت می‌باشد)، ایرانسل به شما امکان داده است در صورت نیاز، با استفاده از سرویس جدید حفظ شماره، این مشکل را برطرف نمایید. بدین ترتیب، در صورتی که به هر دلیل قرار است برای مدتی بیش از ۳ ماه، از خط ایرانسل خود استفاده نکنید و تمایل دارید شماره مورد نظرتان همچنان در مالکیت شما باقی بماند، می‌توانید کد دستوری را از خط خود شماره گیری کنید. پس از شماره گیری این کد دستوری، مبلغی معادل ۱۲۰.۰۰۰ریال به عنوان هزینه اشتراک از اعتبار شما کسر می شود و بدین ترتیب این شماره به مدت یک سال برای شما حفظ خواهد شد. همچنین می‌توانید در هر زمان برای اطلاع از باقیمانده دوره استفاده از این سرویس، کد دستوری را شماره‌گیری کنید.
بانک ملت

Value Item بانک ملت
8- بانک ملت رمز PIN وارد شود. Insert Pin Code
بانک ملت
• مزایای ثبت نام در جیرینگ سادگی و سهولتشما می توانید به سادگی از امکانات جیرینگ بهره مند شوید. استفاده از جیرینگ نیازمند نصب هیچ گونه نرم افزاری نیست و با تمامی گوشی های تلفن همراه موجود در بازار سازگار است. کلیه امکانات جیرینگ از طریق منوهای بسیار ساده ای قابل دسترسی است. خرید شارژ، پرداخت قبض، پرداخت های روزانه، واریز و بانک ملت برداشت وجه همگی با چند کلیک روی گوشی تلفن همراهتان قابل انجام است.
در سالی که گذشت شاهد ورود اسمارتفونهای منحصربهفردی از سوی کمپانیهای مطرح بودیم. اندروید با حمایت سامسونگ، ال جی، HTC و سونی و بانک ملت بهبودهای عظیم صورت گرفته در آن سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. اپل نیز در ادامه موفقیتهای با شکوه خود، آیفون 5، آیپد 4 و آیپد مینی را برای حفظ و گسترش اکوسیستم خود روانه بازارهای جهانی کرد. در ضلع سوم شگفتیهای مایکروسافت و نوکیا چشمان بسیاری از مشتاقان را به سوی خود خیره کرد. همه این موارد سال 2012 را سالی با شکوه در عرصه هوشمندهای همراه رقم زد.

200،000 194.175 5.825 24 بانک ملت
نحوه وارد کردن شارژ ایرانسلپس از دریافت کد شارژ ایرانسل بانک ملت دستور زیر را در گوشی تلفن همراه خود وارد کنید:

(جدول شماره3) بانک ملت
* تغییر آهنگ مشترکین به منظور تغییرآهنگ سرویس آوای انتظار با استفاده از روشهای: پیام کوتاه (SMS) ، تلفن گویا(IVR) بانک ملت ، سایت آوای انتظار همراه اول(می توانند تا سی روز پس از خرید بصورت رایگان نسبت به تغيير آهنگ خود اقدام نمایند.
خرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیاجهت دریافت سیم کارت هدیه، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست و این سیم‌کارت به صورت رایگان همراه با سکارت اصلی خریداری شده توسط فروشنده به شما خرید شارژ تحویل می‌گردد. شایان ذکر است، تغییر در طرح ارائه سیم‌کارت هدیه، تغییری در قیمت سیم کارت‌های ایرانسل ایجاد ننموده است. خرید شارژدر زمان خرید، هر دو سیم کارت اصلی و هدیه در یک بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.سیم کارت هدیه دارای تاریخ انقضا بوده و مشترک می‌تواند در هر زمان با شماره‌گیری کد دستوری از سیم کارت اصلی، از خرید شارژ این تاریخ مطلع شود. سیم کارت هدیه در ابتدا فعال نمی‌باشد. بنابراین لازم است پ خرید شارژس از فعال کردن سیم کارت اصلی ابتدا یک پیامک بدون متن به ۲۱۱۲ و سپس به ۲۱۱۵ ارسال گردد تا شماره سیم کارت هدیه از طریق پیامک برای مشترک فرستاده شودخرید شارژآن دسته از مشترکینی که پیش از اجرای این طردر را خرید شارژستای اجرای برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت های بانک ملت خارجی، وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپایی مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه نمود.

که یک میدان مغناطیس متناوب ایجاد می کند. این میدان به نوبه ی خود در سیم پیچی که در گوشی تلفن همراه یا پخش کننده ی MP3 جاسازی شده است جریان الکتریکی ایجاد می کند. جون یو یکی از دانشجویان دوره ی دکتری تحت نظر ناتان گزارشی از فعالیت های اولیه ارائه کرده و می گوید که تیم تحقیقاتی آن ها یک سیم پیچ فیلم نازک طراحی کرده که می تواند به عنوان گیرنده ی انرژی در صفحه نمایش به کار رود. البته پیش بینی می کنند که این سیم پیچ قادر به تامین توان کافی برای یک رایانه را نخواهد داشت. با این وجود می توان طرح تزویج مغناطیسی را برای استفاده در دستگاه های همراه کوچک‎تر کرد و مورد استفاده قرار داد. تبدیل نمونه ی آزمایشگاهی به محصول نهایی تحقیقات بیشتری می طلبد. به عنوان مثال گروه در حال حاضر در حال مطالعه طراحی های مختلف مدار و مواد گوناگون است تا بتواند بهره‌وری سیستم جمع آوری انرژی را افزایش دهد. طرح های مهار انرژی دیگری نظیر سیستم جمع آوری انرژی جنبشی بانک ملت با استفاده از MEMS (ریز سیستم های الکترو مکانیکی) همچنین می توانند
مبین نت عالیه ولی پشتیبانی فوق العاده بده همین اعلان با این شماره مبین نت پشتیبانی 83868 بانک ملت تماس بگیرید میبینید اشغال واقعا متاسفم که مدیران این شرکت تمام زحمتاشون را با بی برنامه گی از دست میدن من الان از وایمکس ایرانسل استفاده میکنم.به نظر من ایرانسل تو کارش دزدی میکنه.ممکنه اولش راه اندازیش کمتر باشه.ولی وقتی مودمو گرفتی هر ماه میگه پول زور وده.من که راضی نیستمسلام دوستان این وایمکس ایرانسل دیوونم کرده می خواستم بدونم می تونم مودم ایرانسلی که دارم رو واسه ی وایمکس مبینت استفاده کنم که دوباره هزینه مودم ندممن هم مبين دارم هم ايرانسلمتاسفانه مبين فقط اسم است و بعد از فروش رو هوا ولت ميكننفقط ساعتاي خلوت خوبه و ساعتاي شلوغ عملا مبين قطعهمن تهران سعادت أباد ساكنم و متاسفانه بشتيباني اش هم خيلي بده و ميكن واستين تا درست شه حالا تا كي ؟ خدا ميدونهدر كل اكه ميتونين از غير وايمكس استفاده كنين بهتره ولي بولتونو بابت خريد مبين دور نريزين
دوستان خوبم با خوندن نظرات متوجه شدم که اکثر مردم فرق بانک ملت بیت و بایت رو هنوز نمیدونن!
بانک ملت

۲ اتصال بانک ملت به اپراتور ۷۰۰-۰ -
۶ تغییر زبان به انگلیسی ۷۰۰-۲-۲ *۱۴۰*۲*۲# بانک ملت
10. تشویق و ترغیب مردم به نقض حقوق مالكیت معنوی ( ماده 1 قانون حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزارهای رایانه بانک ملت ای و ماده 74 قانون تجارت الكترونیكی)
۲۵ منوی بانک ملت اطلاعات حساب ۷۰۰-۷-۸ *۱۴۰*۷*۸#
سرعت اینترنت در نسل سوم تا 42Mbps می رسد و بسته های گوناگون بانک ملت با سرعت و حجم های متفاوت بنا به نیازها و قوانین کشور ارائه خواهد شدارائه انواع محتوای عمومي و تخصصي:
بانک ملت توانمندسازی نیروی انسانی با به‌روز کردن دانش کاخرید شارژ رکنان در راستای ارائه خدمات کیفی به مشتریان متناسب با پیشرفت های تکنولوژیکی روز دنیا

تنها در صورتی قادر به استفاده از این محصول خواهید بود که تنظیمات پیام چندرسانه‌ای (MMS) خود را فعال کرده باشید. (در صورتی که بانک ملت این تنظیمات را خرید شارژدریافت ننموده و خرید شارژ یا فعال نکرده‌اید، کد دستوری #۵*۳*۱۳۰* را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنید.)رژ پیامک‌های ارسالی خرید شارژ ایرانسل همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیا
3- آیفون 5 اپلآیفون 5 شاهکار تازه بانک ملت اپل است که در حال حاضر از قویترین پردازنده موبایل بهره میبرد و اولین آیفونی است که صفحه نمایش آن بزرگتر از 3.5 اینچ شده است. آیفون 5 نسبت به نسخههای قبلی سبکتر، باریکتر و بزرگتر است. این تلفن به همراه درگاه جدید لایتنینگ اپل و همچنین سیستمعامل iOS 6 روانه بازار شده است. نمایشگر آیفون 5 بهترین در نوع خود است و در بین تلفنهای هوشمند رقیب ندارد. رنگها در این نمایشگر با دقت بسیار بالایی نمایش داده میشوند و تصاویر در آن کاملا طبیعی پخش میشوند. برای مشاهده نقاط قوت و ضعف[لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.] را از دست ندهید.
با سلام بانک ملت
بانک ملت
بانک ملت
شارژ بانک ملت اینترنتی
کد دستوری ویژه، هر زمان که مشترک موخرید شارژ رد نظرتان بار دیگر به شبکه متصل شد، از این امر مطلع شوید.خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیاتوجه: خرید بانک ملت شارژبرای مشاهده جدول محصولات پیشخوان ایرانسل، اینجا کلیک کنید. خرید شارژ

این اقدام به منظور حمایت از سرمایه گذاری خارجی وخرید شارژ مشارکت بخش خصوصی داخلی و در جهت ترویج رقابت، تضمین رقابت سالم، کاهش تصدی‌گری، نظارت بر تعرفه ها و کیفیت خدمات و حمایت از مصرف کنندگان انجام گردید. پس از انجام تشریفات مزایده و بررسی پیشنهادات شرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرخرید شارژ انسل را به عنوان برنده مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود.سرانجام پس از تصویب از این تاریخ مطلع شود.سیم کارت هدیه در ابتدا فعال نمی‌باشد. بنابراین لازمخرید شارژ است پس از فعال کردن سیم کارت اصلی ابتدا یک پیامک بدون متن به ۲۱۱۲ و سپس به ۲۱۱۵ ارسال گردد بانک ملت تا شماره سیم کارت هدیه از طریق پیامک برای مشترک فرستاده شود.
. اما در کل برنامه‌هایی از اين دست، از جمله Messages، نشان می‌دهند که RIM در بخش نرم‌افزار عملکرد خوبی دارد. خبرهای اخير نشان می‌دهند که پلی‌بوک دارد راه درست را پيدا می‌کند. اين تبلت (در بانک ملت کنار آی‌پد) يکی از امن‌ترين‌های موجود در بازار است که آن‌را به گزينه‌ای مناسب برای کاربردهای تجاری بدل می‌کند. اين تمهيدات امنيتی سطوح گوناگونی از امنیت را برای حساب‌های ايميل Exchange و پشتیبان‌گیری از داده‌ها در اختیار کاربر می‌گذارند. باتوجه به دو مزيت بزرگی که در بالا به آن‌ها اشاره شد (ايميل بومی و امنيت)، RIM می‌تواند بلک‌بری پلی‌بوک را به عنوان يک تبلت برای کاربردهای اداری-تجاری بازاريابی کند. به اين ترتيب، افرادی که هم به سرويسی همچون Exchange نياز دارند و هم ممکن است گهگاه روی ‌تبلت خود فيلم تماشا کنند، به سمت آن جذب خواهند شد.
بانک ملت
۴ منوی بانک ملت تغییر زبان ۷۰۰-۲ *۱۴۰*۲#

خدماتی که از طریق پورتال ویترین ارائه می شوند، به 4 گروه کلی تقسیم شده اند: .خدمات چند رسانه ای (Multimedia Services): بانک ملت محصولات جذاب و متنوع ایرانسل از طریق سرویس های GPRS و MMS در اختیار مشترکین قرار می گیرند؛ مانند: کلیپ های ویدیویی، بازی و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه و همچنین انواع زنگ، تصاویر پس زمینه، تم و سایر محصولات تلفن همراه. در ضمن اخيرا امكان دريافت اين محصولات بصورت ثبت نامي (براي مدت معين) نيز فراهم شده است.
• برای دریافت راهنمای سرویس پیشخوان، در بانک ملت هر زمان R را (به خرید شارژ رایگان) به ۸۴۹۴ ارسال کنید.



:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد جوادی
بانک ملت بانک ملت بانک ملت بانک ملت
بسیاری از خدماتی که در نسل سوم شبكه‌هاي مخابراتي استفاده مي‌شود، خدماتی هستند که اپراتور در آنها نقش ایجاد بانک ملت زیرساخت را دارد و ارائه آنها منوط به همکاری شرکت‌های مختلف دولتی و خصوصی است.
تعرفه GPRS بطور کلی حجم داده ها براساس بایت سنجیده می شود. همانطور که می دانید، حدوداً به هر 1000 بایت یک کیلوبایت (KB) و به هر 1000 کیلوبایت یک مگابایت (MB) می گویند. شما به آسانی می توانید در هرلحظه هزینه های خود را محاسبه کنید. کافی است تا تعداد بایت هایی که ارسال یا دریافت کرده اید را در تعرفه ضرب کنید.لطفاً به خاطر داشته باشید که کارکرد دیتای شما شامل کلیه بانک ملت اطلاعاتی خواهد بود که توسط خود شما یا به صورت خودکار از گوشی، رایانه دستی یا لپ تاپ شما ارسال و یا دریافت می گردد.براي مشاهده تعرفه GPRS برای نخستین بار در ایران...
هیچ‌یک از محصولانابراین، کلیه تماسهاخرید شارژ ی تلفنی برقرار شده با هموطنان در خصوص فروش سیم‌کارتهای هماهنگ با شمارههای بانک ملت سایر اپراتورها، سیم کارتهای خرید شارژ شامل خدمات و تخفیف های ويژه و یا خدمات وايمکس، توسط اشخاص متقلب انجام گرفته و هیچشرکت ایرانسل پیشرو در تکنولوژی و مشتری مداری خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا توسعه زیرساخت‌های پایدار و پیشرفته مبتنی بر فناوریهای نوین شبکه تلفن خرید شارژ همراه در سطح کشورتوسعه بستر ارتباطی پر سرعت بی‌سیم مبتنخرید شارژ ی بر فناوری نوین وایمکس در سطحکشورارائه بهترین کیفیت محصول و سرویس ارائه مناسب‌ترین خدمات با به‌صرفه‌ترین قیمت و تمرکز زدایی در خدمت رسانی افزایش کیفیت شبکه بصورت مستمر، جهت دار و هوشمندگسترش و افزایش ظرفیت شبکه و به‌روزرسانیحرکت به سمت اپراتور پیشرو و نوآور خرید شارژ در سطح منطقهحداکثر استفاده از توان داخلخرید شارژ ی و ایفای نقش مولد در ارتقای دانش و تکنولوژی کشور ایجاد زیرساختهای مناسب و مورد نیاز برای پیاده سازی انواع خدمات دیتای همراه فراهم ساختن بستر مدیریت خدمات به وسیله مشتری



سلام من از بانک ملت اول با دایل آّب کار میکردم راضی بودم !!!!!
از این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همرس پس از شماره گیری این کد دستوری ، هر زمان که مجدداً وی در و این شرکت به هیچ عنواخرید شارژ بانک ملت ن از طریق ارسال پيامک نسبت به اعلام نتايج قرعه کشی اقدام نخواهد نمود. (ضمنا ارسال هدایای برندگان به صورت رایگان انجام می‌پذیرد.) بدین ترتیب، کلیه پيامک های ارسالی به مشترکین مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی و اخذ اطلاعات بانخرید شارژ کی جهت ارسال هدایا، از سوی افراد متقلب انجام پذیرفته و هیچ گونخرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا
برای مثـال در صورتـی که مـایل به در یافـت اعتباری ما بین ١٠ هزار و ٢٠ هزار ریال باشید ،می‌توانید از طریق امکانات پیشرفته شارژ الکترونیکی ارقام را به صورت کسری و خرد شده، نظیر ١٢ هزار ریال یا ١٨هزار ریال دریافت کنید و نیز بانک ملت در ارقام بالاتر همچون ۴۴ هزار ریال، ۶٢ هزار، ١٢۵ هزار و یا هر مبلغ خرد شده دیگر که مورد نیازتان باشد، شارژ دریافت کنید.بدون نیاز به مراجعه به بانک، صورتحساب تلفن‌همراهتان را بپردازید و یا به حساب خط دائمی خود سپرده واریز نمایید!برای شارژ الکترونیکی (E-Charge) که دارای گواهی ارائه خدمات شارژ الکترونیکی (E-Charge) هستند، مراجعه فرمایید. نکته ١ : پس از انجام تراکنش (افزایش اعتبار، پرداخت صورتحساب یا سپرده) یک پیام‌کوتاه دریافت می کنید. این پیام نشان دهنده تکمیل مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge) است؛ بنابراین، تراکنش تنها درصورتی تکمیل می‌شود که شما «پیام‌کوتاه تایید» را دریافت کنید!


1- خط تلفن همراه توسط مخابرات قطع شده است. No Service بانک ملت
من سه روزه که وایمکس مبین نت با سرعت 2048 رو گرفتم و ایرانسل 512 رو گذاشتم کنار ولی بشدت پشیمونم چون بانک ملت احساس میکنم دارن جنایت میکنن دیشب ریت دانلود رایگان رو 20 بود با اینکه ادعا میکنن اکانت ها یک به چهار تقسیم شد من کارم یه جوریه واسه جاهای مختلف اینترنت پیشنهاد میدم با هر دوشون کار کردم. متاسفانه قطع شدن ایرانسل و پهنای باند نصبتا پایینش به علت شلوغی شبکه خیلی بده ولی از طرفی قیمت مدمش ارزونه و پوشش تو 7 شهری که اسمشو آورده تقریبا کامل. ولی در کل اول مبین تست کنید اگر مجبور شدید ایرانسل بگیرید.
خرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا بانک ملت تالیاجهت دریافت سیم کارت هدیه، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست و این سیم‌کارت به صورت رایگان همراه با سکارت اصلی خریداری شده توسط فروشنده به شما خرید شارژ تحویل می‌گردد. شایان ذکر است، تغییر در طرح ارائه سیم‌کارت هدیه، تغییری در قیمت سیم کارت‌های ایرانسل ایجاد ننموده است. خرید شارژدر زمان خرید، هر دو سیم کارت اصلی و هدیه در یک بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.سیم کارت هدیه دارای تاریخ انقضا بوده و مشترک می‌تواند در هر زمان با شماره‌گیری کد دستوری از سیم کارت اصلی، از خرید شارژ این تاریخ مطلع شود. سیم کارت هدیه در ابتدا فعال نمی‌باشد. بنابراین لازم است پ خرید شارژس از فعال کردن سیم کارت اصلی ابتدا یک پیامک بدون متن به ۲۱۱۲ و سپس به ۲۱۱۵ ارسال گردد تا شماره سیم کارت هدیه از طریق پیامک برای مشترک فرستاده شودخرید شارژآن دسته از مشترکینی که پیش از اجرای این طردر را خرید شارژستای اجرای برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت های خارجی، وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپایی مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه نمود.
بانک ملت
شرکت تامین بانک ملت تلکام وابسته به سازمان تامین اجتماعی، نام تجاری 'رایتل' را برای سیم کارت های نسل سوم انتخاب کرده است. این اپراتور علاوه بر سرویس‌های چندرسانه‌ای و مکالمه تصویری، اینترنت را با سرعت 512 کیلوبیت بر ثانیه از طریق تلفن همراه برای کاربران مهیا می کند.
بانک ملت
همچنين مي توانيد با ارسال لينك مربوطه به دوستان و آشنايان بانک ملت خود براي دريافت فايل راهنما آنها را نيز در لذت استفاده از سرويس آهنگ پيشواز ايرانسل سهيم كنيد. براي اين كار
انتقال شارژ سیم‌کارت به سیم‌کارت ایرانسل برای ارسال شارژ ایرانسل از یک سیم کارت به سیم کارت دیگر (کارت به کارت کردن شارژ) ابتدا باید ثبت نام کنید. برای این کار یک عدد ۱۲ خالی به شماره ۱۱۱۲ پیامک کنید. پیامکی به عنوان پاسخ دریافت خواهید کرد که شما را راهنمایی می‌کند. حالا باید بانک ملت یک رمز برای خود تعیین کنید.برای این کار کد زیر را (از چپ به راست) به همان شماره ۱۱۱۲ پیامک کنید:
مشاهده شماره های "فهرست طلایی" *140*3*4*3# بانک ملت
مشترک گرامی :درصورتیکه مایلید سرویس GPRS برای شما فعال گردد، پس از انجام ثبت نام نسبت به تنظيمات بانک ملت گوشی اقدام نمائيد.
بانک ملت

میگفت بانک ملت به جاش وقتی روز سیستم رو روشن میکنم و استفاده میکنم ترافیک بیشتری میبره پس گول 2-8 رایگان بودنشو نخورید.بهترین سرویس اینترنت ای دی اس ال پارس انلاین که هم سرعت خوبی داره هم واقعا از 2 تا 8 رایگانه.من که فردا میرم ایرانسل بگیرم خدایا خیرش کن.
••در صورت حذف یک آهنگ، آهنگهای بعدی جایگزین آن بانک ملت خواهند شد.

خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیاپس از انجام تشریفات مزایده و بررسی پیشنهادات شرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرانسل را به عنوان برندخرید شارژ ه مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود.سرانجام پس از تصویبخرید شارژ جهت دریافت سیم کارت هدیه، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست و این خرید شارژ سیم‌کارت به صورت رایگان همراه با سیم کارت اصلی خریداری شده توسط فرخرید شارژ وشنده به شما تحویل می‌گردد. شایان ذکر است، تغییر در طرح ارائه سیم‌کارت هدیه، تغییری در قیمت سیم کارت‌های ایرانسل ایجاد ننموده است. در زمان خرید، هر دو سیم کارت اصلی و هدیه در یک بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.سیم کارت هدیه دارای تاریخ انقضا بوده و مشترک می‌تواند در هر زمان با شماره‌گیری کد دستوری بانک ملت از سیم کارت اصلی،در راستای اجرای برنامه سوم توسعه اقخرید شارژ تصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامخرید شارژ ه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت های خارجی، وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپایی مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه نمود.
برای خرید روی یکی از لینک بانک ملت های زیر کلیک نمایید
برای ثبت، حذف و انجام عملیات دیگر بر روی شماره های منتخب خود، از کدهای دستوری موجود در جدول زیر استفاده کنید:تعرفه های طرح:توجه:• برای فعال‌سازی هر گروه می بایست مبلغ کامل شارژ آن گروه را در حساب خود داشته باشید.• برخورداری از تخفیف ۱۵درصدی تنها در دوره برگزاری جشنواره تابستان ۹۱ امکان‌پذیر خواهد بود.• تنها شماره های ایرانسل را می توانید در این فهرست وارد نمایید.• گروه های تخفیفی از زمان فعال شدن به مدت یک ماه فعال خواهند بود و پس از این مدت به صورت خودکار تمدید می شود.کدهایی هستند که با کمک آن‌ها می‌توان کارهایی چون تنظیمات حساب خود، اطلاعات از مانده شارژ، فعال یا غیر فعال کردن بانک ملت حساب، انتقال شارژ، تنظیمات.... انجام داد روش دیگر برای انجام این کارها استفاده از تلفن گویای ایرانسل است.
بانک ملت
۲۷ دوره باقی‌مانده از طرح تشویقی ۷۰۰-۷-۸-۲ *۱۴۰*۷*۸*۲# بانک ملت

۰۹۳۶۱۱۱۱۱۱۱:۱۰۰۰۰:۱۲۳۴۵ بانک ملت
در اين دسته از خدمات، انواع محتواي متني و چند بانک ملت رسانه‌اي مورد نياز با كمك بستر شبكه نسل سوم و با همكاري مجموعه‌هاي توليدكننده آن محتوا، در اختيار مشتركين قرار خواهد گرفت كه در ادامه برخي از آنها معرفي شده‌اند:

10.131.26.138 WAP بانک ملت 1.0 Proxy
۱۹ سرویس خط به خط *۱۴۴*شماره رمز ۱۲ *مبلغ به ریال*رمزرقمی# بانک ملت
• برای اشتراک، کد محصول را به ۸۴۹۴ ارسال کنید و برای لغو اشتراک یک محصول خاص، حرف "L" را با رعایت یک فاصله به همراه کد محصول، به ۸۴۹۴ ارسال نمایید. به عنوان مثال، برای اشتراک محصولی با کد ۱۲۳۴، عبارت ۱۲۳۴ و خرید شارژ برای لغو اشتراک، عبارت ۱۲۳۴ L را به ۸۴۹۴ ارسال کنید.خرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیاخرید شارژF را در یک پیامک (رایگان) به ۸۴۹۴ ارسا خرید شارژل نمایید.سرویس اعلام دسترسی ایرانسل (به زودی)خرید شارژ ارائه سرویس‌های متنوع و کاربردهای جدید و جذاب تلفن همراه، کوشیده‌ایم تا همگام با آخرین فناوری روز دنیا، یک سرویس جدید را در اختیار شما مشترکین عزیز قرار دهیم.خرید شارژخرید شارژ می‌گخرید شارژ در صورتی که شما با مشترکی تماس گرفتید و به دلیل خاموش ب خرید شارژودن گوشی وی و یا به هر دلیل دیگر، تماس با او برقرار نشد شما می‌توانید با شماره گیری یک کد دستوری ویژه، هر زمان که مشترک مورد نظرتان بار دیگر به شبکه متصل شد، از این امر مطلع شوید.توجه: خرید شارژخرید شارژاز این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همراه خود د خرید شارژر جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار بانک ملت و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژبگیرید.


تحقق اهداف برنامه های خرید شارژ بلند مدت سوم و چهارم کشورتحقق خصوصی سازی و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری خارجی بیشتر تحقق سیاستهای دولت و مخرید شارژ جلس محترم درخصوص تثبیت و کاهش قیمت‌ها افزایش ضریب نفوذ و تحقق ضریب نفوذ تلفن همراه فراتر از برنامه نوآوری، تحرک خرید شارژ و نشاط در بازار تلفن همراه کشور ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقخرید شارژ یم ۳۳ هزار نفری در کشور کاهش تصدی گری دولت و افزایش درآمدهای آن ۱/۲میلیارد بانک ملت دلار سرمایه گذارخرید شارژ ی خارجی تا کنون حرکت در جهت تحقق دولت الکترونیک و کاهش سفرهای درون شهری و جلوگیری از اتلاف انرژی ارائه سرعت بخرید شارژ الا در انتقال دیتای همراه و ارائه بیشترین سرعت باند پهن در کشور انعطاف در تعرفه برای هماهنگی با نیاز مشخرید شارژ تری و ارائه تعرفه بدون هزینه جابجاییخرید شارژ و شارژ بدون تاریخ مصرف ایجاد نخستین پورتال عرضه محصولات الکترونیکی ویژه تلفن همراه به عنوان اولین تجربه تجارت همراه در کشور عرضه محصول منحصربه فردخرید شارژ سیم‌کارخرید شارژ پیام رسان ویژه کاربران حرفه ای دیتا و تله متری ایجاد بستر ارتباطی ویژه سازمان‌ها، شرکت‌ها و کاربران از طریق حذف موانع زمانی، مکانی‌ و تجهیزات
چرا کیف پول همراه در صورتی که پول خود را در تلفن همراهتان حمل کنید، علاوه بر سهولت و سرعت، امنیت پول خود را تضمین کرده اید. با کیف پول همراه همواره و در تمامی نقاط به پول دسترسی دارید و تنها شما هستید که می توانید از این پول استفاده کنید.استفاده از کیف پول همراه موجب صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود. تنها با یک شماره گیری بانک ملت ساده در هر کجا شارژ سیم کارت اعتباری می‌خرید، قبوض خود را پرداخت می‌کنید و به هر کسی در هرکجا پول انتقال می‌دهید. در فروشگاه‌ها با اطمینان و بدون نیاز به پول خرد خرید می‌کنید و به راحتی وجه نقد دریافت می‌نمایید.
ه مسئولیتی در خصخرید شارژ وص اینگونه پيامک‌ها متوجه شرکت ایرانسل نمی‌باشد. شبکه قرار گیرد، پیامکی حاوی اعلام بازگشت مشترک خرید شارژ به بانک ملت شبکه برای شما ارسال خواهد شد.اه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژ بگیرید.• کلیه خرید شارژ پیامک‌های ارسالی به ۸۴۹۴ رایگان است.
پایانه‌های فروش (POS)برای شارژ سیم کارت اعتباری خود از طریق پایانه های فروش، تنها لازم است:. به محل‌هایی که دارای پایانه بانک ملت های فروش هستند مراجعه کنید )این پایانه های فروش می بایست متعلق به بانک های طرف قرارداد ایرانسل باشند).
بانک ملت

بانک ملت
ما بايد در نحوه آموزش نسل جوان خود تجديد نظر كنيم.به نظر مي رسد روش هاي فعلي توانائي و امكان اقناع جوانان ما را در حوزه هاي اعتقادي ندارند.مساجد،مدارس و دانشگاه هاي ما و از همه مهمتر خانواده هاي ما در تربيت ديني جوانان و نوجوانان ناكار آمد هستند.يكي از ضعف هاي مهم اين نهاد ها كه وظيفه تربيت و انتقال فرهنگي را بر عهده دارند عدم قدرت برقراري ارتباط موثر با مخاطبان اصلي خود است.ما بايد به دنبال ابداع روش هاي نو و كارآمد در حوزه تربيت ديني نسل جوان و نوجوان خود باشيم. نورالله حيدري عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در رابطه با چگونگی جذب مخاطبان . مقابله با سایت های ضد ارزشی می گوید:" بايد سايت‌هاي ارزشي را براي استفاده كاربران گسترش دهيم.با ايجاد تنوع و افزايش سايت‌هاي ارزشي مي‌توانيم مخاطبان را جذب كنيم. رسانه‌هاي مختلف متناسب با دانش روز توسعه مي‌يابند؛ از اين رو بايد فرصت‌هاي گوناگوني را فراهم كنيم تا مطالب مختلف در سايت‌هاي اينترنتي براي كاربران ارائه شود.به دليل دسترسي گسترده مردم به فضاي مجازي نياز به نظارت وسيع، مستمر و اثر‌بخش در اين حوزه داريم و فيلترينگ راه‌حل مناسبي براي نظارت بر سايت‌ها نيست.هم اكنون به دليل رشد سريع تكنولوژي از طريق فيلتر‌شكن مي‌توان با فيلترينگ مقابله كرد.بايد تلاش شود به‌ جاي مبارزه با معلول‌ها با علت‌ها برخورد كنيم و به‌گونه‌ي رفتار نكنيم كه علاقه مردم نسبت به اين سايت‌هاي متخلف افزايش يابد.بايد تعريف واحدي از مجموعه سايت‌ها، مجوزها و حوزه معرفتي داشته باشيم به صورتي كه آنها را با هدف مشخصي مديريت كنيم. لازمه اين امر برخورداري دستگاه‌هاي متولي از دو ويژگي استفاده از نيروهاي متعهد، متخصص و آموزش‌ ديده است به صورتي كه فضاي مجازي را به صورت مستمر مورد كنترل قرار دهند.معرفي آثار و عواقب منفي سايت‌ها براي خانواده‌ها در كاهش ميزان تمايل كاربران به استفاده از سايت‌ها مؤثر است.نهادهاي عمومي مانند مدرسه، ‌دانشگاه، مساجد، كانون‌هاي فرهنگي بايد قابليت‌هاي خود را جهت غني‌سازي اوقات فراغت جوانان به كار ببرند و در تربيت صحيح آنها تلاش كنند". به نظر می رسد ما نتوانسته ايم همگام با دشمنان خود حركت كنيم.دشمن در جنگ نرم از روش هاي نوين و كارآمد و اثر گذار استفاده مي كند كه براي هر كدام مطالعات روانشناسي،جامعه شناسي و فرهنگي انجام داده و با قدرت به جنگ ذهن و روح مخاطبان خود آمده است.ما بزرگترين كاري كه در اين عرصه انجام داد ه ايم اقدامات تدافعي بوده كه تا حدي توانسته از اثرات سوء سايت هاي ضد اخلاقي بكاهد و مانع از گسترش آنها گردد،اما اين همه كار نيست.ما بايد در اين عرصه از حالت تدافعي خارج و حالت تهاجمي به خود بگيريم و با استفاده از روش هاي نوين تربيتي و تبليغاتي به جنگ اين فضاي آلوده مجازي برويم.دشمنان بانک ملت اسلام و ارزش هاي انساني عقايد باطل خود را در شكيل ترين و زيباترين قالب ها و با روش هاي اثر گذار به جامعه بشري عرضه مي دارد اما ما نتوانسته ايم عقايد و معارف ناب الهي را به خوبي و به شكلي جذاب به مخاطبان خود ارائه كنيم.اين براي ما يك مشكل اساسي ست و دشمن به خوبي از اين خلا استفاده كرده و توانسته با ابزارهائي كه در اختيار دارد اين خلا را پر كند. عشايري استاد دانشگاه علوم تحقيقات با اشاره به تهديدات شکل گرفته در فضاي مجازي به لزوم نظارت بر آن تاکید می کند و مي گويد:" مسئولان در امر نظارت و رسيدگي به فضاي مجازي کوتاهي کرده اند و اکنون پس از شکل گيري تهديدات به دنبال راه چاره هستند.انفجار و آلودگي اطلاعات در فضاي مجازي امروزه به تهديدي در جامعه تبديل شده که امنيت و سلامت رواني افراد به خصوص جوانان را هدف قرار داده است.همواره مسئولان به علت غفلت پس از تبديل يک موضوع به تهديد به دنبال راه چاره براي جلوگيري از آسيبهاي ناشي از اين تهديدات هستند.در فضاي مجازي افراد با واقعيت عيني سر و کار ندارند و تنها انعکاسي از حقيقت را به صورت انتزاعي مشاهده مي کنند که اين امر موجب گمراهي افراد در اين فضا مي شود.در دنياي امروزي قدرت کشورها در پول و اسلحه نيست بلکه نحوه آرايش و به کارگيري اطلاعات، استراتژي اقتصادي و سياسي کشورها را رقم مي زند.در اين شرايط بايد در کشورها گروههاي آسيب شناسي دنياي مجازي براي نظارت بر ارائه، بهره برداري و دسترسي اطلاعات شکل گيرد تا از اين طريق سلامت فضاي مجازي تامين شود.امروزه دشمنان بدون رعايت حقوق کشورها از طريق فضاي مجازي وارد محيط خصوصي افراد شده و خطر جدي اي را براي امنيت ملي و رواني جامعه ايجاد مي کنند.تامين امنيت چه در فضاي اجتماعي و چه در فضاي مجازي جزو وظايف ذاتي پليس به شمار مي رود بر همين اساس تشکيل پليس اينترنتي جزء ضروريات هر جامعه است تا اطلاعات در اين فضا از نظر کميت و کيفيت بررسي شود.دزدهاي آينده دزدهايي نيستند که از ديوار مردم بالا بروند بلکه اين افراد در فضاي مجازي اقدام به سرقت، ترور و اغتشاشات مي کنند و رشته هاي ناپيداي آنان را هدايت مي کنند بر همين اساس براي دفاع از جامعه در برابر اين تهديدات ايجاد پليس فناوري محور غير قابل اجتناب است زيرا اجراي بسياري از قوانين جديد بدون فناوري امکانپذير نيست.
گول بانک ملت تبلیغ ها رو نخورید هر جفتشون آشغالنفعلا adsl بهترین گزینس
بانک ملت
انواع خدمات باند تلفن همراه از جمله مهمترين خدمات ارزش افزوده نسل سوم به شمار مي‌آيند كه امکان استفاده مشترکان از اینترنت پرسرعت بر روی تلفن و یا کامپیوتر خود حتی زمانی که در حال حرکت هستند را فراهم می کند.برای اتصال به شبکه و بهره‌برداري از اين خدمات، مشتركين مي‌توانند از تلفن همراه خود و یا لپ‌تاپ خود استفاده کنند. برای استفاده از اينترنت برروي رايانه و لپ‌تاپ بانک ملت لازم است از یک مودم با اندازه مشابه حافظه‌های فلش استفاده خواهدشد.
با سلام. خدمت تمامی دوستان. نظرات همه رو خوندم و خیلی برام مفید بود. من تازه وایمکس ایرانسل خریدم. ولی از قضیه تقسیم 1 به 8 ترافیک خبر نداشتم. حالا میخوام طرح تعرفه مو به 512 تغییر بدم. وقت زیادی ندارم که این ور و اونور برم. کسی میدونه چقدر کار میبره؟ اگه دردسرش زیاده کلا این وایمکسو جمعش کنم.. ممنونم. مقاله تون فوق العاده بانک ملت بود. باور بفرمایید خیلی این قضیه رو گوگل کردم تا نهایتا در نوشته ی کامل شما و البته نقطه نظرات دوستان به جواب هام رسیدم. بی نهایت سپاسگزارم از شما و دوستانی که نظر گذاشتن.
در مواقعي كه مشترك علي‌رغم شماره‌گيري صحيح، به دلايلي موفق به برقراري ارتباط با مخاطب مورد نظر نمي‌شود، پيام‌هايي به شرح ذيل ارسال مي‌گردد: الف- برقراري ارتباط با مشترك مورد نظر، مقدور نمي‌باشد (اين پيام در مواقعي ارسال مي‌شود كه تلفن همراه به علت بدهي يا دلايل فني قطع باشد). ب- دستگاه مشترك مورد نظر خاموش مي‌باشد (زماني كه مشترك، تلفن همراه خود را خاموش بانک ملت نموده يا سيم كارت سوخته باشد). ج- در حال حاضر تماس با مشترك مورد نظر امكان پذير نمي‌باشد، لطفاً بعداً شماره‌گيري نماييد (اين پيام حاكي از آن است كه مشترك در مكاني، خارج از پوشش شبكه تلفن همراه، قرار دارد كه اصطلاحاً اين نقاط را نقاط كور مي‌نامند يا ترافيك شبكه مانع برقراري ارتباط با مشترك مي‌باشد).

مشترک نباید از خدمات سایت پردیس جهت انتشار مطالب خلاف واقع، هرزنامه، محتواهای نامناسب برای عموم، محتواهای مخرب (مثل ویروس و دیگر بدافزارها) استفاده نماید. در این صورت پردیس مجاز به مسدود نمودن خدمات یا حساب کاربری مشترک می‌باشد. پردیس مجاز به فیلتر نمودن پیام‌های ارسالی و دریافتی مشترک براساس محتواهای ممنوع شده‌ی ذکر شده در قوانین فوق و یا قوانین کلی کشور می‌باشد. پردیس مجاز به ارائه‌ی کلیه‌ی اطلاعات بانک ملت شخصی و عمومی کاربر به مراجع قضایی ذیصلاح می‌باشد.
راهنماي سيستم‌عامل‌هاي تبلت (قسمت پاياني) آیا ویندوز 7 برای شما مناسب است؟ماهنامه شبکه - مرداد 1390 شماره 124 اشاره: ماهنامه شبكه - سیستم‌عامل ویندوز با دیدگاهی متفاوت نسبت به رقبا و با اتکا به پیشینه‌حضور مقتدرانه خود در بازار کامپیوترهای رومیزی وارد بازار تبلت شده است. به این ترتیب، تبلت‌های مبتنی بر ویندوز موجود در بازار، بانک ملت دارای همان ویندوز 7 آشنا و همیشگی هستند و نسخه اختصاصی تبلت در کار نیست...
۲ - از طریق استفاده از کدهای دستوری (USSD)شما می‌توانید بخشی از عملیات متفاوت آهنگ پیشواز را با استفاده از کدهای دستوری انجام دهید. برای دیدن منوی اصلی آهنگ پیشواز #۷۷۷* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید و سپس یکی از گزینه‌های منو را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید مستقیما کدهای بانک ملت زیر را شماره‌گیری کنید.
که اگه بانک ملت حساب کنید هم پدر کامپیوترتون در میادوهم برق و هم بی خوابی و هم ....
سیستم Huawei IPCC ، توزیع خودکار بانک ملت تماسها ACD را ممکن می سازد که با استفاده از آن تماسهای گرفته شده توسط مشتریان به ترتیب و به طور خودکار بین اپراتورهای مرکز تماس توزیع شده و هر تماس در اختیار اولین اپراتور موجود قرار می گیرد. اپراتور می تواند بر طبق مهارتش، زمانیکه از آخرین تماس او گذشته و یا هر زمینه دیگری که مدیر تعیین کند انتخاب شود . این روش نه تنها بازدهی عملیات را بالا می برد بلکه نظارت بالای مدیریتی را بر عملکرد اپراتورها و آموخته های کاریشان اعمال می نماید.

کدهای دستوری برای بانک ملت ایرانسل دائمی
بانک ملت
چند نکته مهم:• آهنگ پیشواز زنگ گوشی تلفن همراه شما نیست!• آهنگ پیشواز برای شما پخش نخواهد شد، بلکه برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند (از تمامی خطوط) پخش می‌شود. • دقت کنید که آهنگ پیشواز شما در تنظیمات گوشی شما ذخیره نمی شود، بلکه در شبکه تلفن همراه ایرانسل قرار می گیرد. بنابراین بانک ملت مهم نیست که گوشی شما ساخت کدام شرکت است یا مدل و قابلیت‌های آن چیست. شما می توانید با هر نوع گوشی ای از این سرویس استفاده کنید.
اينكه تماس از بانک ملت طريق كدام اپراتور ارزان‌تر است يا كدام اپراتور بيشترين تخفيف را براي مشتركين خود در نظر مي‌گيرد، ممكن است سوالاتي باشند كه مشتركان سه اپراتور تلفن همراه از ارائه‌كنندگان سرويس‌ها داشته و انتظار دارند به ازاي پرداخت هزينه‌، سرويس‌هاي مناسبي هم تحويل بگيرند.به گزارش ايسنا، طبق اعلام، تعرفه سيم‌كارت دائمي همراه اول در ساعت غير اوج مصرف 358 ريال در هر دقيقه و در ساعات اوج مصرف 447 ريال در دقيقه در محدوده تماس شهري در نظر گرفته شده است.
اما اگه مدام جا به جایی دارید مبین نت بهترها سلا به همه دوستانمن پارسال ايرانسل داشتم و با 300 هزار توان هزينه به اندازه 10 توان هم استفاده نكردم ارزش چون يا قطع بود يا سرعتش بانک ملت مزخرف بود. الانم كه دهكده المپيك ساكنم نه ايرانسل نه و مبين نيت تحت پوشش نيست.در كل خال بر سر اين سيستم با اين مملكت داري و ادعادي دروغين پيشرفت كه تو پايختش نميتوني يه اينترنت درست و حسابي داشته باشي. واقعاًمتاسفم.


بانک ملت
در چه مراکزی امکان ثبت نام وجود دارد؟در فاز اولیه، سرویس در استان هرمزگان و دفتر مرکزی شرکت ارتباطات سیار واقع در برج همراه طبقه همکف ارائه می گردد. پس از آن ظرف مدت زمان کوتاهی سرویس در استانهای خراسان رضوی و فارس ارائه می شود.برای ثبت نام چه مدارکی لازم است؟موارد ذیل مستنداتی است که شما بایستی آنها را دانلود نموده و پس از تکمیل به ما برگردانید:فرم اطلاعات عامل فروش- شما می توانید بانک ملت این فرم را از طریق آدرس ذیل دانلود نماییدکپی مدارک: ثبت اقتصادی شرکت، شماره مالیاتی، کد ملی یا پاسپورت مدیر مجموعه، آدرس عامل فروش، کپی صورتحساب همراه اول (درصورت دردسترس بودن)، جواز کسب (برای مغازه ها)مطالعه و امضاء تفاهم نامه – شما باید تفاهم نامه را از طریق آدرس ذیل دانلود نمایید:
۱۴ ثبت شماره بانک ملت در فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴-۱ *۱۴۰*۳*۴*۱#

دوستان من کرج هستم و512 ایرانسل استفاده میکنم.آنتن دهیش خوبه و قطعی هم میشه گفت اصلا نداره یا ماهی شاید 5 دقیقه داشته باشه.تنها ایرادی که داره سرعت دانلودشه که بین60-64 هست.بخاطر همین میخوام اگه بشه مبین بخرم ولی موندم اینکارو بکنم یا نه.یه سئوالم داشتم اینکه اگه بانک ملت مبین بگیرم میشه مودم ایرانسلمو به مبین تغییر بدم یا نه؟
۱۳ منوی بانک ملت سرویس فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴ *۱۴۰*۳*۴#
برای خرید روی بانک ملت یکی از لینک های زیر کلیک کنید
4. تبلیغ و ترویج اسراف و تبذیر بانک ملت ( بند 3 ماده 6 قانون مطبوعات)
5- دکمه مربع # را فشار بانک ملت دهید.

# رمز ۵ تا ۸ رقمی * مبلغ * ۵۵۵۵ * ۱۴۲ *همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، شماره تلفن همراه می‌تواند با شناسه‌ای ۴ تا ۱۰ رقمی (که در این مثال عدد ۵۵۵۵ می‌باشد) جایگزین گردد.توجه: • در صورتی‌که عدد مورد نظر مشترک پیشتر توسط فرد دیگری انتخاب شده بانک ملت باشد، یک پیام کوتاه حاوی سه عدد پیشنهادی نزدیک به عدد انتخابی وی برای او ارسال می‌گردد.
۱۳ منوی سرویس بانک ملت فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴ *۱۴۰*۳*۴#
بانک ملت
۱۰۲۴/۲۵۶ ۱۵ ۸۶۰,۰۰۰ بانک ملت
ایرانسل می کوشد با ارائه سرویس های متنوع و کاربرد های جدید و جذاب برای تلفن همراه، جامعه ایرانی را با فناوری روز دنیا همراه کند. ایرانسل در جدیدترین گام خود، یکی از جذاب ترین فناوری های شبکه تلفن همراه را به ایرانیان عرضه می کند.تاکنون هرکسی که با شماره ایرانسل شما تماس می گرفت، تا قبل از اینکه شما به تماس جواب دهید، صدای «بوق...بوق» معمولی را می شنید. سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، یک سرگرمی و فناوری نوین است که به شما امکان تغییر این صدا را می دهد.از این پس و با استفاده از سرویس آهنگ پیشواز، دیگر مجبور نیستید که تماس گیرندگان تان را با صدای معمولی «بوق...بوق» در انتظار بگذارید. بلکه می توانید این صدا را برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند، مطابق بانک ملت میلتان به یک قطعه موسیقی یا آهنگ خاص تغییر دهید
350ms بانک ملت روی hetzner.de
سرعت: بسیار سریع است، استفاده از کلیه خدمات جیرینگ در مقایسه با سایر سرویس ها در نهایت سرعت انجام می بانک ملت شود. نیازی به رفتن به بانک یا شهرهای اطراف جهت انجام عملیات بانکی نیست.امنیت فوق العاده: نیازی به داشتن و حمل مقدار زیاد پول نقد ندارید سرویس برپایه یک پلت فرم قابل اطمینان و دقیق بنا شده است مانند خدمات و سرویس های بانکی از PIN codeو الگوریتم های رمزنگاری در شبکه استفاده شده است.

7- بانک ملت سيم كارت مربوط به اين دستگاه نيست. Sim Error
نقاط قوتاز آنجا که RIM در تشويق برنامه‌نويسان به سمت بانک ملت سرويس BlackBerry App World موفقيتی کسب نکرده‌است، شايد بهتر باشد از اهرم‌های ديگری برای اين منظور استفاده کند؛ به اين معنی که روی نقاط قوت اين سرويس بيشتر مانور بدهد. به عنوان مثال، يکی از بزرگ‌ترين مزيت‌های محصولات RIM يکپارچگی آن‌ها با سرويس ايميل بی‌نقص این شرکت است. البته در نخستین مدل‌های پلی‌بوک چنين قابليتی وجود نداشت و علتش هم اين بود که RIM در آغاز قصد داشت تبلت خود را به عنوان مکملی برای اسمارت‌فون‌های بلک‌بری جا بياندازد و نه يک دستگاه مستقل از ديگر محصولات خود. برای ‌همين، بعضی از امکانات گوشی‌های موبايل اين شرکت در تبلت‌هايش پياده‌سازی نشده‌بود. اما در پلی‌بوک‌های جديد اين رويه تغيير کرد
29 تیر 1391 بانک ملت
اولا بیایم سیقه ای نظر ندیم بانک ملت صزف بر این که کدومش رو داریم
GPRS در واقع روش نوینی برای ارسال داده ها از طریق تلفن همراه است. با استفاده از GPRS:اینترنت بانک ملت از آن شماست!
• یکی دیگر از خصوصیات بارز مرکز تماس ما ، تحت نظر گرفتن بانک ملت دقیق اپراتورها توسط سیستم یکپارچه سازی کامپیوتر – تلفن (CTI)است که ارزیابی الکترونیکی اپراتورها را سهولت می‌بخشد. این سیستم به طور مداوم اطلاعات مربوط به بازدهی و عملکرد اپراتورها را در اختیار تیم مدیریتی ایرانسل قرار می‌دهد. اطلاعات "سخت" مثل تعداد تماسهای دریافت شده توسط اپراتورها و تعداد اشتباهات آنها و همچنین اطلاعات "نرم" نظیر تکنیک های فروش و لحن صدای اپراتور، اصولی هستند که خدمات اپراتورها بر اساس آنها ارزیابی می‌گردد.
بانک ملت
توجه: برای اجرای دستور تغییر رمز، اطلاعات موردنظر باید دقیقاً مطابق دستور (با علامت بانک ملت ":" بین آنها و بدون فاصله) وارد شوند؛ در غیراینصورت، درخواست شما اجرا نخواهد شد.درصورت فراموش کردن رمز...در صورت فراموش کردن رمز خود،می توانید از طریق تماس با شماره تلفن۷۰۰ (از خطوط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) با مراکز خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیرید.شناسه ایرانسلی روشی نوین جهت انتقال اعتبار با استفاده از سرویس خط به خط«شناسه ایرانسلی» عددی ۴ تا ۱۰ رقمی است که به انتخاب مشترک تعیین شده و به جای شماره تلفن همراه وی، در زمان استفاده از سرویس «خط به خط» به کار می‌رود. جهت تعیین این شناسه، مشترک می‌بایست عدد انتخابی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال نماید. جایگزینی شماره تلفن همراه با «شناسه ایرانسلی» در استفاده از سرویس «خط به خط» در زیر نشان داده شده است:
• ایرانسل در زمره برگزخرید شارژ یدگان و جهادگران نمونه اقتصادی کشور قرار گرفت (مهر ۹۰) در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایرانسل تقدیر شد (اردیبهشت ۹۰)• ایرانسل برای سومین سال متوالی بخرید شارژ رترین سرویس دهنده مخابراتی کشور اعلام شد (اسفند ۸۹) • ایرانسل، کارخرید شارژ آفرین برتر همایش ملی بزرگان کارآفرین کشور شد (دی ۸۹)• لوح تقدیر و تندیس سومین همایخرید شارژ بین المللی نوآوری و عدالت اقتصادی به ایرانسل اهدا شد (آذر ۸۹) • جایزه ملی بهره وری ۱۴۰۴ به ایرانسل اعطا شد (مهر ۸۹ )• لوح افتخار چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا دیجیتالخرید شارژ به ایرانسل اهدا شد (مهر ۸۹) • ایرانسل واحد نمونه خصوصخرید شارژ ی پنجمین بانک ملت جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی شد (مرداد ۸۹) • ایرانسل در صدر برترین های انفورماتیخرید شارژ ک کشور قرار گرفت (مرداد ۸۹)• ایرانسل کارآفرین برترخرید شارژ استان تهران شد (دی ۸۹)
6- دکمه CALL یا OK یا Send بانک ملت را فشار دهید
بانک ملت
بانک ملت

۶ تغییر زبان به انگلیسی ۷۰۰-۲-۲ *۱۴۰*۲*۲# بانک ملت
• از افشای رمزهای خصوصی سیمکارت (Pin1-Pin2-Puk1-Puk2-Barring) و گوشی تلفن همراه (Securitycode) خود به دیگران خودداری نمائید.قبل از استفاده از سرویسها بالاخص سرویس رومینگ از تعرفه آنها مطلع گردید.پيام‌هاي صفحه نمايشگرپيام‌هاي صفحه نمايشگر، متناسب با نوع و مدل گوشي، متفاوت است كه مفاهيم آن نيز مخصوص همان گوشي تلفن مي‌باشد. بانک ملت مفاهيم اين پيام‌ها كه روي صفحه نمايشگر گوشي‌هاي تلفن همراه به نمايش درمي‌آيد، در دفترچه راهنماي هر گوشي به طور مشروح توضيح داده شده است. برخي از پيام‌هاي صفحه نمايشگر عبارتند از:
من وایمکس ایرانسل باسرعت512 دارم و دوستم هم که در نزدیکی ما ساکن اند وایمکس مبین نت باسرعت 512 داره مودم هامونم یکیه مدلشbm632w هردومونم قدرت سیگنالمون عالی وپوشش کامله بانک ملت فقط یه فرق بسیار بزرگ داره اونم اینه که SHAREسرعت دانلود ایرانسل1-8 است ومبین نت 1-4 یعنی سرعت دانلود ایرانسل بین 60 تا64 درنوسانه واین واقعا پایینه ولی سرعت دانلود مبین نت بین120 تا128 درنوسانه ودرکل مبین نت بسیار بهتره وساعات شبانه هم دانلودش رایگانه ولی ایرانسل نیست! مبین نت قطعی شبکه هم ندارد ولی ایرانسل بسیار دارد! من اشتباه کردم ایرانسل گرفتم و واقعا پشیمانم احتمالا از این ماه شارژ نکنم و با همین مودم از مبین نت سرویس بگیرم.


:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1391 | نظرات ()